Kaffe

Sitter och dricker kaffe och spanar runt på nätet. Tänkte dra igång me lite träning här hemma nu. Sen blir de cykeltur med shivaz. Sen måste jag städa lite. Väntar på att mina grejer ifrån skolan ska komma. Är sååå sugen på att sätta igång. Kan ha två jobb till på gång, känns skit bra. Men kommer att ha fullt upp. Men sålänge jag har veckodagarna för studier så är det lugnt. Mesta av jobbet ligger på kvälls/natt tid så har ju massa tid över för flis oxå. Så håller tummarna. Men men, måste ju jobba för å kunna betala räkningar.. Så bara att kötta på. Blir ju normala arbetstider när man är färdigutbildad. Nä, men ha en bra dag! Fred


Mars 2013. Nu börjar jag arbetet :) hoppas att min slutbild är som jag vill haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0