Sol

Va precis ute med shivaz. Drog ner till sjön och sprang på en stor gräsmatta och på isen. Härligt väder. Snart ska ja hämta flis. Ska bli mys. Älskar att hämta henne på dagis! Hon ska alltid visa massa grejer och så är hon sådär extra gosig för att hon saknat mig under dagen. Allt gos från henne passar jag på att ta. Inte alltid hon e sugen på de xD.. Ja ja, sen blir de la bara matlagning och små dona. Jobbar ikväll. Så segt när jag somnar för sent :/ kommer i säng runt 2-3.. Men men, bara att gå upp vid 8 ändå.. Ledig i helgen iaf. Ska bli gott. Fast gillar ändå att jobba, så sinnes lättförtjänta pengar liksom :) och bra arbetskollega har jag också. Gör ju saken 1000 ggr bättre! Näää, nu kickar jag vidare. Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0