Uttråkad

Åh va uttråkad jag är alltså! Väntar bara på att klockan skall bli 16 så jag kan hämta hem Flis. Inget har jag egentligen att skriva heller. Fördriver bara lite tid här ännu en gång. Längtar till ikväll klockan 21! För då kommer Twilight igen.. Haha.. Är hungrig också. Åt faktiskt havregryns gröt förut. Är tvär sugen på tacos. Kanske skulle man börja välja bort kolhydrater igen? Mår 100 ggr bättre när jag äter så. Och så blir jag mycket piggare. Enligt en dietist är GI det ultimata för mig att äta. Pga mitt låga blodsocker mm. Ja ja, kanske skulle man följa hennes råd kanske. Så går man ju ner i vikt också. Det är ju alltid ett + i kanten! Jag och min skeva kroppssyn.. Den ska vi däremot inte gå in på! Haha. Ja ja. Det får bli en annan gång. Hej då igen


 
BARCELOOONA BABYYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0