Twilight

Japp, som de flesta andra har jag ju torskat på Twilight filmerna. Haha. Men dom är ju så himla bra! Och nu har dom ju gått tis-tors. Lovely! Så ikväll blir det uppesittarkväll igen! OJ, va jag längtade till julafton nu!!! Dagen innan är det ju uppesittarkväll. Den kollar jag alltid på :) Så mysigt! Fast förra året satt jag själv. Hade ju julen hemma hos oss förra året så hade massa att ordna med. Men Tobias och Flis åkte och firade jul med hans familj då. Alltså dagen innan. Haha. Rörigt de blev. Men ni fattar eller? ;)

I vilket fall som helst så sitter jag ensam i soffan, flis sover och T är och tränar. Jag gillar faktiskt att få ensamma kvällar då och då. Flis ligger ju och sover. Ensammare än så behöver jag inte va. Haha. Vilket veligt inlägg. Fattar knappt själv va jag skriver. Haha. Äsch vi driter i detta så kollar vi lite bilder istället! Ha deeee


 
 
 
 
 
 
 
Blandade mumsbitar ifrån DUBAI vettuuuuuu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0