Torsdag

Idag fick den lilla gå till dagis lite tidigare, för det var nämligen teaterföreställning där idag :) Så mysigt. Jag gillar verkligen Flis dagis. Och fröknarna, dom är underbara. Känns så skönt att man känner sig så trygg med ett dagis. Hade ju varit fruktansvärt att lämna sitt barn där varje dag annars. Fast de hade man nog inte, man hade nog iofs bytt! :) Ja ja, jag gillar iallafall dagiset! Å de gör den lilla också. Idag funderar jag på om jag ska ta med mig Flis och sova över hos mina bröder eller hos min pappa. Vi brukar ofta göra sådana saker faktiskt. Jag tycker det är mysigt. Flis också. Hon är en riktigt mysare hon asså. Haha. Hon älskar verkligen att mysa. Tycker det är lite små kul faktiskt :) Har aldrig hört talas om en 2 åring som kryper upp under en filt och berättar hur myyyysigt vi har de nu! Haha. Som jag garvade åt henne i sommras när vi va ute i sjöboden. Varje kväll så hade vi myyyys i soffan så fick hon välja film. Hon kunde börja prata om det redan vid 3 på dagen. Om hur mysigt vi skulle ha de sen på kvällen och kolla på film i sjöboden. Haha. Sötast ever. Blir så roligt för hon är så liten och pratar så bra. Så hon känns typ äldre än vad hon är. Men så är hon så liten. Haha. På BVC sa dom nu sist när vi va där att hennes språk är som en 3-4 årings. Man fattar ju först då eftersom att man inte har något att jämföra med liksom. Men man får inte glömma av att hon är liten, är lätt hänt ibland. Hon leker ju redan rollspel med sina dockor inne på sitt rum. Hon är helt fantastisk verkligen. Sinnes snabb i utvecklingen. Mitt alldeles egna lilla geni :) Nä, nu får det vara slut på skryt för den här gången. Ha de gott!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0