Tisdag

Lämnade den lilla på dagis för en halvtimma sen. Va änna kallt ute idag. Men ändå väldigt fint väder! Jag längtar efter snö och jul. Pirrar i hela kroppen när jag tänker på att jag snart kan plocka fram julpyntet! Jag älskar julen. De är så sinnes mysigt. Vill bara vara hemma då. Det är ju liksom så mysigt :) Nu längtar jag ännu mer. Idag ska jag ta mig en tur och se vad olika bilhandlare kan tänka sig att köpa min bil för. Ska sälja den nämligen. Den drar så otroligt mycke. Och jag kör väldigt mycket bil. Dålig kombo. Så får vi se va de blir sen. Fram till januari får jag ha mammas bil. Hon är ju i Stavanger och jobbar. Ja ja. Nu ska jag bättre på mitt yttre! Ha de gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0