TGIF

Fredag fm och Flis har precis ätit gröt. Själv avvaktar jag lite då jag har och har alltid haft, väldigt svårt för att äta på morgonen. Får bli lite gröt för mig med, fast om en liten stund. För idag ska vi nämligen med en kompis till mig och rida. Så de ska bli roligt!! Flis är helt tokig i ridning. Hon älskar de verkligen. Rider själv gör hon också, blir vansinnig om jag försöker hålla lite i henne. Men men, hon är ju faktiskt duktig på att hålla balansen och parera höfterna. Så är la lika bra att låta henne göra de på sitt sätt! :) Så det är vad som står på schemat idag. Senare i em ska vi träffa min far. Har som en liten grej att vi går ut och äter på Fredagar så de är alltid mysigt. Tänkte att vi skulle byta stad idag, Ua har ju inte världens största restaurang utbud direkt.. Så ikväll blir de nog Thn! Ja ja, för övrigt har jag sovit som en stock!! Ha de gott


 
Lite gammal bild dock. Men här har ni super sötisen på Le Horse.. :)
 
 
Lite nyare bild :) Söte är grym på att rida asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0