Seriös

Va seriös jag känner mig med bloggandet. Haha. Men har ju inget bättre för mig nu under kvällskvisten. Kollar på valet och de har ju inte riktigt dragit igång än. Blir ju spännande först när rösterna börjar räknas! Har tänkt på en grej. Jag har ju bloggat från och till sen 2009. Men tror aldrig jag länkat min blogg? Har väl kanske hänt nån enstaka gång. Så då kommer jag till det jag funderat på: Varför bloggar jag om jag ändå inte länkar den? VEM bloggar jag för? Har typ 7 unika besökare. Iofs tror väl dom flesta som läst min blogg att jag lagt ner den då jag inte bloggat på typ 6 månader. Men ändå? Jag har ändå ingen lust att länka den. Varför har jag inte de? De är väl egentligen det som är själva grejen? Ja jag vet faktiskt inte. Kanske man skulle dragit iväg en länk på boken? Kan inte riktigt bestämma mig. Får fundera på de ett tag till tror jag :) Kanske blir de ett inlägg till sen. Vi får se :) Btw, ni som läser, känner jag er? :) Ha de gott!!



Kommentarer
Postat av: Emelie-mamma till Wilde och bebis i magen.

Du ligger på min bloglovin därför jag märkt att dubtagit upp bloggen igen :)

2012-11-07 @ 08:04:22
URL: http://Ebrathen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0