Seg på en Lördag

Precis petat i oss lite middag här hemma. Kommit på mig själv me att faktiskt välja bort kolhydrater mer och mer när det funkar. Man blir faktiskt mycket skönare mätt. Men ska inte bli helt hysterisk me det. Då går det bara åt skogen. Gillar inte att känna att jag "måste" någonting. Gillar bättre när det faller sig naturligt. Då blir det liksom inte någon stor grej av det. Jag har nämligen en tendens att tappa lusten då. Haha. Men men, jag mår ju bättre av att inte äta kolhydrater så. Nu ska vi snart åka och möta morfarn på Torp. Flis ville så gärna ha ridgrejer.. Och morfarn kunde väl helt enkelt inte stå emot "min bäste morfar. Jag älskar dig så mycke så mycke!.. Hahahaha. Hon e för rolig den där ongen. Och smart. Haha.. Men men, Ha en de flott och må gott!!


 
Sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0