Måndag

Flis håller på att bli fruktansvärt svår att ha å göra med. Hon gör tvärtemot va jag säger, gapar och skriker, slåss osv. Har alltid tyckt att hon har varit världens lättaste att ha med överallt. Men nu börjar det bli raka motsatsen. Får hon inte som hon vill skriker hon. Blir sur. Gör inte som man säger. Och är allmänt vrång. Kan bli så trött att jag bara vill lägga ansiktet mot en kudde och skrika. Ska hennes 3 års trots börja redan? Med hennes fart, så säkerligen. Så nu börjar väl mitt tålamod att testas på riktigt. Yeey...

Från de ena till de andra. På lördag skall jag på 25-års fest. Skoj! Så det ska bli trevligt faktiskt! Helgen har varit bra.

Orkar inte skriva mer. Flis sitter och fjäskar för mig efter att hon slog mig med en tändare förut.. Onge. Ha de




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0