Lördag

Ringde Flis imorse och frågade henne om hon kunde komma in och väcka mig. Hon blev tyst en stund (antagligen fick hon väl inte riktigt ihop de där med att jag redan va vaken och bad henne väcka mig haha) men sen sa hon, ja visst kan jag det. Så hörde jag hennes söta små steg närma sig dörren och så öppnade hon den och sa med sin söta röst, så som bara hon kan, mamma du får vakna nu, det är morgon. Så kröp hon upp i sängen och frågade om vi skulle gosa lite först.. SERIÖST, finns inget bättre och vakna till än hennes världsfina leende och morgongos med henne. Lovely.

Fick toast till frukost = jag mår illa i flera timmar. Men de är ju så satans gott. Så ibland är de faktiskt värt de!! Men nu sitter jag här och mår bajs. Men de går över om en stund. Idag ska vi antagligen handla ridgrejer till loppan. Ridbyxor, ridstövlar och ridhjälm. Haha. Så söt hon kommer bli asså. Och hon tycker de ska bli tvär kul! Min lilla ridtjej. Sen vet i hundan vad som sker. Kanske spenderar kvällen med nån vän? Hade ju faktiskt vart trevligt med lite tjöt och massa skratt. Ja ja, vi får se vi får se. Ha de gott tills vi hörs igen! Peace


 
En bra dag i Le France i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0