Krig

Idag fortsätter mitt krig med f*tt 3!! Hatar dom. Lämnade in min telefon på lagning för snart 2 månader sen. Har fortfarande inte fått tillbaka den. Är tvungen att ringa flera ggr i veckan. Får alltid samma svar. Ingen vet nåt. Dom lovar att ringa up men de händer ju inte. Är så förbannad så jag nästan spricker. Betalar ju för tusan 89 kr i månaden för min försäkring. Och när jag väl ska nyttja den så strular de som sjutton. Att dom ska sköta sitt avtal till mig verkar inte betyda nåt alls.... Så idag kontaktar jag Konsumentverket. Måste ha all info. Så jag kan bli förbannad på riktigt. Hatar att hamna i en diskussion där jag vet att jag har rätt till massa, men inte vad. Så det ska jag ta reda på idag. Antingen löser dom det tills imorgon eller så vill jag säga upp mitt abonnemang med omedelbar verkan. + skadestånd. Lite har jag allt läst på ;) Haha.. Jag är en väldigt medgörlig person tills jag känner att min snällhet och medgörlighet blir utnyttjad. Då blir jag raka motsatsen. Fruktansvärd. Men men, så är det så är det. Hoppas ni har en bra dag, Fred!


 
Barcelona <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0