Klar

Japp då va jag klar med de dagliga sysslorna. Typ, plocka undan allt Flis drar fram under morgonen (hur hinner hon, seriöst?) dammsugit å lite annat som hör till. Ska dra och slänga lite grovsopor innan jag hämtar hem lillgumman från dagis. Ska bli spännande att höra va hon tyckte om teatern! :) Tänk va skönt de måste vara att varje dag komma hem till ett städat hem.. Men men, de e la min plikt helt enkelt.! Börjar dock bli lite småtrött på att vara husfru, ett extrajobb hade suttit ganska bra faktiskt. Får la lämna in CV i några butiker å se om nån nappar.. Ja ja, nu måste jag dra å slänga glas å burkar å sånt tråkigt!! Ha de flott


 
En bättre dag på Barceloneta Beach i Barca i sommras.. Mmmm 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0