Mys med kär vän

Min Goa kompis Camilla ringde förut, slutade med att jag hoppade i mysisar och åkte bort till henne på go kväll! Hennes gubbe va ute å tog en pilsner så vi sällskapade istället :) alltid lika kul att hänga med henne! Jag kan verkligen prata om allt med henne. Känns riktigt skönt att ha en sån kompis. Med andra ord, hon e grym! Och dessutom snygg som ett spätt! Haha :) ja men detta va ju ett trevligt inlägg, typ en hyllning till Camilla! Haha :) nu ska jag sova! Natti ! Och Camilla, om du läser detta - jaj ar en brandman. Haha




Kommentarer
Postat av: camilla

HAHAHAHAHA Frida! Jaj gör masken!! Gullig du är för denna hyllning ja fick! I LÖÖÖV YOU FLAMEFRIDA =)

2012-03-25 @ 19:30:02
URL: http://camillasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0