Dragon Mall

När jag kommer hem till Sverige skall jag lite mer utförligt berätta om Dubai, just nu blir de bara mms inlägg så då orkar jag inte skriva så mycket :) någon frågade om priserna här, svarade på de under samma inlägg i kommentarsfältet. Som sagt, kommer langa all värd info när jag kommer hem!!:)

Idag va vi iallafall på dragon mall, flippat ställe!!! Shoppade loss lite granna, mestadels saker till flis! Vi surrade omkring där i ca 3 timmar å de va bara 1 våning!!!?? Vi missade 2a våningen haha :) vi gick väl runt en halv mil skulle jag tro! Ett tag funderade vi starkt på att dra en taxi där inne, men alla va upptagna.. Så de va bara att lunka på!:) avslutade de hela med lite kinesmat. Taxi dit tog ca 45 min, de betalade vi 150 kr för. Så de e väääldigt billigt med taxi här!! Passar mig ypperligt, då jag är en taxi människa :) än ska inte gå i onödan ;) nu ska vi sova! Ha de flott!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0