Tinitus <3

Jag älskar verkligen min tinitus... Så trevligt att ha ett kroniskt pip i öronen. Men men, man vänjer sig. När jag e förkyld har jag märkt att de låter högre, men är så känslig för ljud när jag e förkyld. Grymt jobbigt. Men så är det.

Imorgon fyller min pappa år, vet i tusan va vi ska ge till honom? Han är ganska kräsen, så han e svår att köpa till. På jul ville han absolut inte ha någonting! Men de tyckte jag va tråkigt så jag gjorde en stor tavla till honom med foton i på honom och Felicia. Men nu, shit nu har jag idetorka alltså.. Whiskey? Jo de e ju alltid bra, synd dock att han e en finsmakare..;) haha.. Ja ja, nåt ska man väl komma på :) för övrigt har jag nog inget mer att berätta? Eller för den delen, säga. Vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0