Skola

Idag bär det av till skolan igen.. Känns sådär att lämna flis på dagis.. Hon e fortfarande snorig och hostar lite. Men ingen feber. Och hon har ju vart pigg dom senaste dagarna. Men känns ändå så där. Ja ja, vi får se hur de går. Själv e jag också fortfarande snuvig och dan. Halsen e mongo från och till. Orka. Hur blir de me min nya super kropp om de ska fortsätta såhär?;) och blek e jag också. Har inte varit riktigt riktigt brun sen typ 2009. Men i år blir de ändring på de :) grundar brännan med 2 veckor i Frankrike :) drar dagen efter midsommardagen så de e perfa! Kommer va mucho bruno hela sommaren :) göttit! Ja ja, nu ska jag slita loppan ifrån nalle puh!! Ha de flott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0