Kaozz

Idag blev de kaos i mitt huvud i skolan.. Sååå mycket att göra och sååå många grejer att ha ordning på. Så när torra kom hem flydde jag hem till mamma. Kände att jag behövde sätta mig ner och andas lite och få ordning och reda på alla grejer som har med skolan att göra. Gick sådär, sjukt dåligt med info va de upplagt. Så de blir la till att styra upp de imorgon när jag e där :)

På fredag drar vi till Sthlm. Ska bli skit kul. Hoppas lil'bro hänger med, då kan vi ta oss en tur i stan på fredags kvällen! Om inte, ja då får jag väl försöka få tag i mina vänner som bor där :) vi får se, vi får se. Nu ska jag borsta gaddarna, sen blir de natti! Sussa sött! Nattiii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0