Handla?

Jag älskar att köpa saker. Till mig själv, huset, andra, ja you name it! Förut idag pratade jag och pappas dama på om vi inte skulle ta oss en tur till Ullared? Hon har aldrig varit där, hon bor i Frankrike. Så de tänkte vi ju då att vi skulle göra på onsdag. För att köpa nytt är ju kul, de blir ju så fint här hemma och allt de där ni vet.. Egentligen: bla bla bla bla blaaaaa.. Vad är grejen med de här jäkla shopping beroendet? De är ju egentligen bara SKIT. Man åker ofta och köper nåt bara för köpandets skull. De gör jag iallafall. Och blir jag lyckligare av det? Njaa, inte vad jag har märkt iallafall? Blir det finare? För stunden kanske.. Sen hittar man ju de man verkligen vill ha. Och vad gör man med grejerna man bara köpt för att dom va fina för stunden då? Ni vet och jag vet.. Dom blir undanställde. Möjligtvis förflyttade.. Jag är faktiskt förbannat trött på mitt jäkla köpande hit och dit. Ofta väldigt onödiga pengar. Spara hade ju vart bättre. Köpandet av kläder ska vi inte ens gå in på. Ja ja, vad ville jag ha sagt med de här egentligen? Jag är slösa men vill bli spara! :) de hade min ekonomi mått mycket bättre av! Vi får se vad som händer på onsdag... Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0