Deprimerad

När jag inte gör saker som är viktiga, även fast det inte är hela världen då de finns tillfällen senare att göra det på, så känns det som att jag begår ett brott. Jag får ångest, känner mig rutten, oengaerad, ja you name it! Så känner jag nu. Jag ska inte skriva tentan. Är alldeles för oförberedd. Jag vet, de är mitt eget fel. Men är inne i en svacka. Känns som att jag inte hinner sätta mig ner och fundera ut en lösning. Och vid såna tillfällen får jag panik. Hela mitt huvud är fyllt av miljarder saker som cirkulerar runt i en hastighet som är Way to fast! Jag vill bli en indian. Indianer är häftiga. De är en av mina drömmar, att bli indian. Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0