00.00

Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon är det tillbaka till skolan igen. En termin kvar sen har jag gjort 1 år. Sjukt. Ska bli riktigt gött med sommar ska ni veta! Va längesedan jag längtade så mycket efter sommaren. Ska bli så sjukt skönt. Dessutom har jag en väldigt rolig sommar att se fram emot. Felicia är i en grym ålder nu, så de kommer bli så kul att hitta på saker med henne! Sen har jag bestämt mig för att hitta på nåt med några kompisar. Blir antagligen någon grym festival nånstans i Europa. Eller bara någon rolig roadtrip ner igenom. Det återstår att se! Va ju ca 3 år sedan jag gjorde nåt sånt, så de ska bli hur kul som helst! Ja ja, nu ska jag nana. Nya kurser denna veckan, men på fredag smäller det! Då blir det en sjuk kväll för att fira av världens bästa ajja!!! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0