Trött, salongs och mysig

Nu ligger vi på hotellet.. Eller ja, de va la inte riktigt som vi tänkt oss.. Dom är bra duktig på att göra så att rummen ser större ut :) i vilket fall som helst.. Resan upp gick bra! Burgare i Laxå, som vanligt! Väl framme checkade vi in och bestämde oss sen för att köra till stället vi ska till imorgon. Härifrån (gärdet) och dit (Östermalm) tar de ca 5 min å köra. För oss tog de........ 1 timma (!!!!) JA jag är fan sämst på att köra i storstäder och mörker. Jag erkänner! Sen tog de ju 1 timma hem också.... För jag fick cp ryck för att jag inte hittade och körde åt fel håll och följde efter en limousin ... Vi hamnade på Kungsholmen. Med andra ord, VÄLDIGT fel! Tillslut kom vi hem å då sa jag bara "öl nu!" och de kände vi ku båda att de va ganska så passande :) så nu ligger jag här och är lite salongs och ska snart sova! Vi får se vad som händer imorgon.. Lär ju säkert bli nåt som är värt att berätta då jag ska yra runt ensam i stooooora el stockholmo!;) meeeen, jag bojkottar bilen! Taxi is my friend! Sov gött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0