Osugen

Är inge sugen på att blogga längre.. De går liksom i perioder för mig. Men tror de finns 2 typer av folkslag som läser min blogg, de som tycker de är kul att följa min vardag då vi inte träffas så ofta och såklart, de nyfikna :) bryr mig inge större om vem eller varför någon läser min blogg faktiskt. Finner ni mig intressant, good for you :) kul att ni tycker de isåfall. För personligen tycker jag att jag för de mesta skriver en massa strunt. Men de är väl det en blogg ska innehålla? Right? Åsikter, vardag, skit och strunt?:) och en å annan bild såklart! Med andra ord så e jag ganska rätt ute ;)



Nu till något annat. Jag har upptäckt att jag inte vet ett skit om någon! Och fattar ni hur underbart det är? Jag är inte involverad i någon annans liv. Jag vill inte vara det och jag är det inte heller. Självklart är jag medveten om mina närmsta, men alla andra, totalt ointresserad! De är ju i sådana här lägen man undrar om detta stämmer i fråga om mitt liv också? Vet folk så lite om mig som jag vet om dom? Eller spekulerar folk fortfarande trots att jag inte beblandar mig med dom längre? Är jag fortfarande intressant? Ja vem vet? Och egentligen, jag bryr mig inte heller. De är så få som känner mig i dagsläget så resten är nog som sagt, spekulationer ;) nä, nu ska jag borsta gaddarna! Sussa sött, natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0