Cola seg

Har sovit så lite i helgen alltså. Och de fick jag smaka på idag. Min mamma tyckte de såg ut som att jag fått smäll för jag va så mörk runt ögonen. Haha freeeeesht..... Dumt nog slocknade jag i soffan vid 7 å vaknade vid halv 9. Inge bra alls. Nu kollar jag BB, får se vem som blir detta årets favorit. Känns som att Tenny ligger bra till och Hanna såklart! Hon kommer äga varenda en av dom där inne. Och hon e sååå medveten om det! Haha, så roligt. Aja, den som fattar ironin fattar va jag menar :) nä, imorgon blir de dagis för flis ris å jag ska in till ua och fixa ett nytt pass. Dom hade tydligen ändrat så de tar 2 veckor att få de? Så måste fixa imorgon. Senare på kvällen ska jag träffa en gammal vän, hon är något utöver de vanliga. Hon slutar aldrig att fascinera mig. Nä, nu får jag dra. Ha de gott!!



Cool tatuering förresten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0