Munter

Tjenis penis!

Idag e jag inte lika butter :) haha. Blir faktiskt lite arg på mig själv när jag låter människor göra mig förbannad. De är bara slöseri med energi. Men ack så svårt de är ibland.. Ja ja, vi alla blir väl arga och sura ibland. Antar att de är ganska mänskligt. I vilket fall som helst så är det Valborg idag. Detta firar vi i vbg idag. Blir att titta på musikkåren, en Valborgs eld och sedan ett fyrverkeri. Ska bli mysigt. Blir sent för flis idag, men va gör de? Vi är ju lediga imorgon. Om vädret tillåter så tror jag banni mig att vi grillar till middag. Fy satan va gött. De va längesen! Kommer bli en mucho trevlig dag. Hoppas ni får en minst lika bra dag ni med! Och sorry för mitt buttra inlägg sist :) ha de gott människo människorna! Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0