Hola

Har inte skrivit på jätte länge, i now. Men har inte haft nån lust faktiskt. Är inte så sugen på de här med att blogga längre. Är dessutom ganska kass på de. Så varför fortsätta? I dont now.. Vi får se. Iofs så borde jag nog fortsätta och kanske skylta lite med bloggen på FB? För jag har förstått att jag är ett mucho intressat samtalsämne nu för tiden. Så hade väl fått hur många nya läsare som helst. Tänk att folk verkar tycka att mitt liv är roligare än sitt eget?! Fy satan va tråkigt dom måste ha alltså. Haha. Och de bästa med sådana no lifers är ju ändå att dom skapar sina egna sanningar och tycker att dom är as smarta som har "fattat"... Och på så vis anser att dom har rätt och kan då med gott samvete berätta för alla om nånting som dom "vet". Haha, vad ska man göra? Skratta såklart. Alltid ganska roande med folk som tydligen vet mer om mitt liv än vad jag själv gör. I feel sorry for you losers. Ni är inget annat än 1. No lifers 2. Losers 3. Tragiska 4. Nickes! Så ännu en gång, i feel sorry for you losers. Hade jag haft ett så tråkigt liv hade jag nog gjort något åt saken istället. Aja, ha en trevlig lördag! Det är sooool ute!!!!! Tjing tjong




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0