Tjej Tjejsson

Nu har jag hål i öronen =) Så jag känner mig extra tjejig nu. Vill köpa örhängen och sånt. Men måste ha mina nya bling blings i öronen i 6-8 veckor.. Så får vi hoppas att de inte blir infekterat, för då ryker dom fortare än fortast! De där är jag livrädd för. Men satan va de gjorde ont ändå. Och så länge efteråt. De är först nu det inte känns så mycket. Så Flissons öron får allt vänta ett tag. Fick testa på mig själv innan jag gav mig på hennes små öron. Och jag tyckte de gjorde ont. Stackars mina små öron. Haha. Klenast i världen kanske, men va sjutton, då får jag va det =) I vilket fall som helst så blev det finare än va jag trott. Så jag är nöjd! =)

Nukollar jag på Idol, så sjunger en kille som är så förbaskat blyg och nervös, men han är så GRYM!!! Tycker så synd om honom. Han måste bara förstå hur bra han är! Jag ska nog skriva till honom på FB! Ja men det tar jag och gör. Med detsamma! Hej Då




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0