Sunday

Sitter i soffan, har precis avnjutit en bättre frukost med man och barn. Nu ska vi snart ge oss ut för de är någon stor orienteringstävling här. Hur mycket folk som helst! Så vi ska spana in det hade vi tänkt. Sen ska jag nog banni mig åka och ta hål i öronen. Vet inte varför egentligen. Fick något ryck förut och bestämde mig för att jag ville ta hål iöronen. Så nu ska jag göra det. 23 år och har inte hål i öronen, vad jag har förstått så är det ganska ovanligt? Så jag får la joina kvinnoklubben och smycka mina öron. Undrar om jag kommer känna mig mer tjejig då? Maybee.. Ja ja. I fredags beställde jag iallafall produkter ifrån Mary Kay? Stavas det så eller? Men hon som skulle lämna dom, hittade inte mitt hus så hon messade och sa att hon hade lagt grejerna bakom en lyktstolpe utanför ett tegelhus med nr 4 på. Okej? För det första finns det inget tegelhus med nr. 4 på, på min gata. För det andra, What the f*ck??!! Hon ringde sedan upp och de visade sig att hon hade letat efter mitt hus i Uddevalla! Haha. Snacka om missförstånd. Men ändå, vem lägger varor bakom en lyktstolpe? Hittar man inte så lämnar man väl varorna vid ett senare tillfälle? Ja ja, skitsamma. Det är i vilket fall inte jag som surrat väck någonting. Jag får bara vänta längre för att få mina saker jag beställt. Segt. Men men, nu ska jag borsta gaddarna. Väntar på att min tandborste ska bli laddad. Ha de flott. ÄLSKA HÖSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0