Seg som cola

Är jag i hjärnan.. De va en ordentlig käftsmäll man fick efter 1 & 1/5 års ledighet.. Att börja i skolan alltså. Skola och skola, de jag har tyckt vart skola är ju inte samma sak som högskola. De konstaterade jag ju ganska så snabbt. Efter typ 10 minuter, då säkert 3 olika personer berättat hur mycket tid man bör lägga på att plugga. Julafton kan vi ju faktiskt vara lediga på, då tyckte dom inte att vi behövde plugga!! Okeeeeee..... Så sen i torsdags har jag suttit ett X antal timmar varje dag och  bara läst. Läst läst och åter läst. Självklart har jag ju använt en understrykningspenna i boken också. För att stryka under viktiga och lämpliga saker att komma ihåg. Grejen är bara den att istället för vita sidor i boken så har jag numera neongröna sidor. ALLT känns viktigt och lämpligt att komma ihåg!!?? MEN... guuuudars va grymt de kommer att kännas att vara utbildad till något specifikt!! Jag är någonting. Jag kan söka jobb med krav på den utbildningen. Jag KAN det jobbet. Jag VET vad det handlar om. Så med andra ord är det bara att bita ihop och trycka på ON. Hjärnan skall inprentas med ny information och kunskap! =) Ibland är det mer ibland är det mindre. Starten känns alltid trög. Vad man än börjar med för nytt. Det gäller bara att komma igång och komma in i det. Än sålänge känns allt så nytt. Men men, de är väl så det ska kännas. Nu ska jag läsa de restrerande 7 sidorna jag har kvar att läsa innan jag hoppar in i duschen! För i em. blir det kalas, Milo fyller 5 år!!!! Helt sinnes va tiden går fort. När jag träffade honom första gången kunde han knappt gå =) Och nu cyklar han, SJÄLV! Men men, hoppas ni alla mår fint. Och hoppas att ni njuter lika mycket som jag av att hösten snart knackar på dörren =) Om inte, jobbigt läge! ;) Må bäst och gör nåt fint för någon, de känns alltid bra. PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0