Mobilbilder

Laddade över alla bilder ifrån min gamla mobil så nu ska jag bjuda på några hade jag tänkt. Är bilder för ett helt år. haha.. Kul ändå.





Flisson för 1 år sedan


Sommar -11 ute i sjöboden


Sommar -11 ute i sjöboden


Precis köpt huset :) 1 år sedan


Sommar -11 ute i sjöboden


Sommar -11 ute i sjöboden


Gris Grisson ute i sjöboden -11


Sommar -11 ute i sjöboden


Flisson för 1 år sedan


Flisson 1 år sedan


Renovering startar :) 1 år sedan


Målat köket vitt, 1 år sedan


Mormor och Flis sommar -11


Tapetsering i Flissons rum, 1 år sedan


Jag och T la klinker i hallen. 1 år sedan



Målat vardagsrum vitt. 1 år sedan.




Mer bilder kommer senare.. Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0