Mannen!!

Någon som vill köpa soffa?? Ska sälja våra soffor nu, 3+2! Bra skick, alla fodral är tvättbara. Jag har tvättat dom och de funkar alla tiders!! Helt ärligt, det finns inga skönare soffar att ligga och sitta i!!! Dom päsigaste sofforna jag någonsin legat/suttit i! Men vi tycker dom tar upp för mycket plats, så nu ska vi sälja dom. Och köpa en divan tror jag. Och nån fåtölj. Så skynda fynda!! 4500 kr för båda två! Bättre kan de inte bli!!





4500 kronor!! Inkl. alla kuddar.





Meeen, vad har jag mer gjort idag då?? Hängt med Camilla och sedan hänga med Flisson och Shiviz på lekplatsen. Sen gjordee jag någon tacogratäng med ris i ugnen. Blev förjäkla gott faktiskt! Och nu sitter jag och grejar med annonser på blocket. Ikväll blir de Svenska Hollywood fruar! Wuuunderful!! Ja ja, bjur på några pics ifrån i sommar. ha de flott. Köp min soffa om ni vill! Herrå












LISEBERG med Familjen Nielsen/Olsson + Sabina och Jonas!! Ytterst trevlig dag!!
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0