Hiss & Diss

DISS:

Sjukdomar.


HISS:

Friskhet.




Jag har för första gången köpt produkter ifrån Mary Kay, ska testa det nu i några veckor och se om det är nåt att ha. Men har redan nu börjat tveka. Har använt det i en vecka. Det absolut värsta jag vet är fuktkrämer som gör att man känner sig fet i ansiktet, det gör denna fuktkrämen. Och då slog det mig, hur tänkte Mary Kay där egentligen? 1 fuktkräm som skall passa alla? Ärligt? Alla har ju olika hudtyper!? När man köper fuktkrän på en tex. hudvårdsalong så testar man ju ut en kräm som passar bra till sin hudtyp. Men nu fick jag ett paket med rengöring mm. + denna fuktkrämen. Det håller ju inte alltså. Måste kritisera lite där. Så jag tror jag ska bojkotta Mary och sponsra Chanel, Dermalogica eller något annat bra märke istället. Men får väl ge det ett par veckor till. SEN får Mary sin dom av mig, moahaha.. Nämen gott folk, nu ska jag lägga mig ner och dreggla lite. Hals-fan-skapet jävlas med mig idag också. Ha en bra dag. Btw, jag missar en toppenkväll med grymma brudar i Gbg på lördag pga. denna pissluffarsjukdomen! Så nu är jag lite besviken för det också. Ha de gott

Kommentarer
Postat av: AnaBanana

Jag med ganska kass hy har köpt supergrejer från Bioline, pha-aha rengöring, pha-aha mask, o pha-aha ansiktsvatten och en 3D ansiktskräm. Dedu! 1800:- gick det kalaset på. Haha, får se om man köpt allanballan i säcken nu, men det ska ju tydligen vara bra skit :) puss

2011-09-29 @ 15:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0