Fastnat i klister

Känns det som.. Ska ha Organisationsteori imorgon, och den boken = Å N G E S T ! ! ! Jag öppnar boken, efter 1 sida sitter jag och vrider mig på stolen, efter 2 sidor börjar jag må lite smått illa, efter 3 sidor blir jag kissenödig. Jag HATAR verkligen den boken. 700 sidor sammanlagt, tentan består av 6 frågor. Jag mår D Å L I G T. Så totalt jäkla ointressant är den också. Dom första 50 sidorna var OK, resten har bara varit pest. Ren och skär pest!! Jag bokför hellre 500 sidor än läser den boken alltså. Helt ärligt. Och tentan närmar sig med stormsteg. Usch, vill bara stoppa huvudet i sanden och hoppas på att någon fixar allt åtmig. Vilket är 100% omöjligt. Åhhhh va trött jag är på den boken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och hals-fan-skapet tar död på mig. J*vla skit helvete. Jag skiter i detta och lägger mig i soffan. Så tar jag ångesten över att jag inte läst tills imorgon en annan dag. HEJ DÅ







Såhär känner jag när jag ser den gröna boken

Kommentarer
Postat av: alexandra

easy milfen du är grym ändå!

2011-09-30 @ 15:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0