Trött

Idag är jag faktiskt ganska trött i kroppen. Har inte gjort något speciellt alls, är bara allmänt trött. Har iofs. precis ätit hur mycket mat som helst. Kan ju vara därför. Fiskbiffar, kokt potatis och sky. (möjlig felstavning) Mycket gott vart det iallafall. Ikväll kommer "Bron", fantastiskt! Jag älskar deckare. Riktigt bra serie faktiskt! 3 avsnittet idag. Nu ska jag hoppa in i duschen iallafall. Funderar på att ta ett bad, men tror jag nöjer mig med en dusch idag. Är så sugen på att tända en brasa, men det får väl vänta ett par veckor till antar jag. Förra året hade vi ju eldat upp vår ved innan snön kom. Inge bra alls. För det är minsann inte lätt att få tag på ved under vintern! Alla bunkrar ju upp innan det blir kallt = veden tar slut. Så då finns det bara blöt ved att köpa, och den ska ju ligga på tork i ett år. Då får man köpa små säckar = 1 dags eldning = SWINE dyyyrt..... = icke ekonomiskt alls. Nä, men nu drar jag mot duschen. Sen ska jag ge mig på lite bokföring hade jag tänkt. Må väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0