Storm Stormsson

Storm Stormsson har kommit och hälsat på oss i Vbg, trevligt! Håll i hatten!!!!

Idag va jag på min första föreläsning i Organisationsvetenskap som jag tyckte var rolig! Hör och häpna! Hade världens bästa föreläsare, önskar vi kunde haft henne på alla! Men icke, dessvärre var det bara på denna vi skulle ha henne. Är det inte typiskt då? Suck. Men men, så är det. Ingen idé att spilla tid på att önska något som aldrig kommer ske! =). Sate mig i vilket fall som helst och började läsa direkt när jag kom hem. Ska läsa ut detta kapitlet så slipper jag göra det ikväll eller imorgon. Då kan jag lägga energi på bokföringen istället. Längtar tills jag kan andas igen. För precis så känns det, har så otroligt mycket (O T R O L I G T) att göra i skolan, att det känns som att jag tog ett andetag första skoldagen och har inte kunnat andats ut ännu. Det kommer jag kunna göra först efter Tentan. Men nu, nu rasar det böcker, häften, uppgifter, föreläsningar, material, delprov och mycket annat, över mig. Man får försöka hänga med så gott det går. Iallafall försöka ta det med ro, även om det inte alltid går. Tänka att det löser sig, bara jag inte har ett uppehåll med pluggandet. Då ska det nog gå! :)

På fredag blir det tandläkaren, blev ju sjuk förra veckan så fick skjuta upp det tills på fredag. -katschiing- 800 kr fattigare. För en 20-minutare hos tandläkaren! Men va tusan, man måste ju hålla tänderna i gott skick, annars kan det bli betydligt mycket dyrare. det är bara att betala och se glad ut. Typ såhär ----> : D

Förövrigt rullar allt på som vanligt. Ska hämta bäste tjejen om 1 timma ungefär, då ska jag fråga om jag får en puss. Ibland får jag det :) Men oftast inte. Hon är sin mor upp i dagen! :) Ja ja, vad mer finns det att säga. Ikväll börjar DH!!!! Sooooooom jag längtat!! Och imorgon kommer Greyś! Wuunderfuul!! Med detta avslutar jag och tackar för mig. Må ni få en underbar dag. Med varma hälsningar Frid Friiiidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0