Skrivsvårigheter

Jag kan sitta och skriva en "rubrik" 20 gånger, men ångrar mig och suddar ut hela tiden. Hjärnan har tagit söndagsledigt. Även om min hjärna är ledig idag så verkar Flisans hjärna arbeta för fullt. Igår satt hon och målade vid bordet  och snackade lite med sig själv, helt plötsligt hör vi att hon börjar räkna, och räknar till 5!? Sinnes. Och idag satt vi vid bordet, då börjar hon sjunga lite, och helt plötsligt så sjunger hon "lilla snigel akta dig"!! Haha. Jag dog lite, för de va så gulligt. Så den har hon lärt sig attsjunga nån gång nu under helgen. Det är ju helt otroligt va gryma barn är alltså. Och pusslar de gör hon också. Jag kan inte annat än förundras över denna lilla varelse. Hon är ju hur duktig som helst. Det är verkligen så kul att se hur hon utvecklas, och vilken fart de går i! Hon säger ju meningar nu, svarar på frågor, berättar saker, sjunger, räknar. Ja, you name it! Och då kan man ju undra, när sjutton lärde hon sig allt detta? =) Barn, är fantastiska. Inget snack om den saken. Nu ska jag gå och se hur mycket mat hon har tänkt att Shivaz ska få egentligen =) Och sen ska jag kolla in T, som grejar med badrummet! Ha en underbar söndag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0