Shoo leeeen

Tjenamors! (vet i sjuttsingen varför, men det är vad jag säger nuförtiden.. riktigt fult faktiskt) haha..

Idag har jag vart och shoppat på ett lite udda ställe må ni tro! Vargöns Järnhandel! haha.. Men fick med mig lite fin fina saker hem. Så har ägnat en stund åt inredning nu under lunchtid faktiskt. Blev ju bra de med faktiskt. Och nu ringde jag precis på ett matsalsbord med tillhörnade stolar, på blocket! Så de ska jag åka och hämta så snart jag kan. Kommer nog bli bra de med! Då saknas det bara en skänk... Måste hitta mig en fin skänk. Sen kommer stora rummet bli kanoners! Matsalsmöbeln gick av för 600 spänn.. ärligt!? Varför köpa nytt som ska se gammalt ut för flera tusen kronor, när man kan köpa gammalt som ser gammalt ut och fräsha upp de, för några 100 lappar? Jag fattar inte grejen alltså! haha =) Men men.. Så är det. Nu ska jag snart hämta hem min favorit ifrån dagis, hon har tagit "skolfoto" idag.. =) Värsta grejen ju!!! Så roligt! Så de ska vi beställa hem =) Min lilla älskling. Så fort hon växer upp.. Tiden går alldeles för snabbt alltså. Så man får verkligen försöka njuta av varje ögonblick! Nu längtar jag iallafall ihjäl mig efter henne. Ska bli skönt att hämta henne snart, bara 20 min kvar! :D Nää, men nu får jag väl dra vidare antar jag! Ha en fortsatt trevlig dag människor! Tenta på fredag! jag längtar ihjäl mig!!!!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0