Räkningar

Kan vara de tråkigaste som finns... Åh, man bara ser tusenlapparna försvinna, en efter en. Så mycke mer roligare grejer man kunde gjort för dom.. Men å andra sidan, så lägger man ju dessa arma tusenlappar på nödvändiga ting! Man får väl försöka tänka så istället. Nu tände precis gubben en brasa. En utav fördelarna med att man valt att lägga många tusenlappar i månaden på någonting =) Nu känns de inte lika tråkigt längre. Haha. Ja ja, de va ju ett jäkla tjöt om mina räkningar.

Imorgon ska jag hämta vårat nya matsalsbord! Sååå kul!! Äntligen har jag hittat ett som faller mig i smaken! Nu skall det bara målas! Och alla stolarna också... Pust. Men de ska nog bli grymme i slutändan! För 600 spänn känns det heeelt OK att lägga ner lite tid och energi på en ommålning! Handfatet är iallafall på plats nu! Blev kanon bra! Nu ska vi bara förlänga avloppsröret, sen är det klart! =) ÄNTLIGEN!!!! Så nu kan jag låta folk kissilura på den toaletten utan att skämmas! =).. Nää, nu ska jag krama min goa goa unge! Btw, hon har helt snöat in på bebisar. Hon ska leka bebis hela tiden! Helt plötsligt kan hon komma gående och säga - "mammas beeeebis", och så sträcker hon upp armarna, så ska jag vagga henne. Hahaha. Hon e för rolig den där Felicia! Ha de nu flott kompisarna. Vi höres och vi synes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0