Nöjdast i stan

Igår fyndade jag (och nu snackar vi suuuuper fynd) ett riktigt grymt matsalsbord med tillhörande 6 stolar! Det är såååå snyggt verkligen!! Stolarna är jag lite fundersam över, men ska nog köpa överdrags till stolarna, så atyt dom ser ut som hela tygstolar, fattar ni vad jag menar? haha.. svårt att förklara.. I vilket fall som helst, så gick hela kalaset av för 600 spänn!? Helt sinnes, så billigt! Och det blev kanonerns när vi fick placerat det i huset! Mek är nöjd nöjdsson deluxe! =) Ska se om jag kan få fotat de, så lägger jag upp en bild. Kanske, lovar inget! Hoho.. Btw, har sätt att lillbrorsan gått och blivit tv-kändis, värt. Trodde han skulle vara med i katalogen bara, men nu rullar han förbi på tv-rutan också. Min lilla lillebror, han är la för go han. Nu ska jag plkugga vidare, tenta imorrn som sagt. Jag längtar ihjäl mig!!!!!! .............. Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0