Måndag

Folk klagar på måndagar, jag fattar inte grejen? Tisdagar är ju bra mycket värre! Då har man ju insett att veckan faktiskt har börjat och hur långt det är kvar tills det är helg! Tisdagar och onsdgar brukar även vara väldigt långa. Måndagar går ju fortare än fortast. Men egentligen, vem är man att klaga? Varför inte försöka njuta av varje dag istället? För vem f*n vet när det är ens sista? Egentligen!? Svenskar klagar och bekymrar sig över sådana j*vla skit saker! Vi har det helt enkelt för bra här i Sverige. Ärligt, det här med Kina-puffs grejen? Vad är grejen? Har vi inte värre saker att debattera om än det? Ett skämt. Jag blir bara irriterad när jag läser, ser eller hör folk som beklagar sig över sådant. Vem f*n tycker att det är rasistiskt menat att ha en kines på Kina-puff's påsen? Jag har då iallafall aldrig reflekterat över att det skulle vara rasistiskt på något sätt. Och att det sen ska debatteras om. Ärligt talat. Slå på CNN. Jag orkar inte. Tillåt mig att skratta. HA  HA  HAAA.


Ja ja nog om det. För tillfället blomstrar det ideér i mitt huvud. Och nu bestämde jag mig för att göra slag i saken angående en utav ideérna. Den som fick mig mest "pirrig".. :) Så nu har jag slängt iväg ett mail. Ska bli intressant att se vad man får för svar. Jag är P I R R I G. :) Och om detta går i stöpet så har jag ett par andra ideér på lager, men denna hoppas jag mest på!! Så nu ska jag gå in helhjärtat för denna. Meeeen... Skolan då? Det går bra, pluggar på och ångesten blir bara större och större för varje dag som går och för varje dag som närmar sig Tentamen. Så allt är som det ska. Hoppas ni mår bra! Och föresten, köp inte Kalles Kaviar, det är en typisk "svensk" där på, kan uppfattas rasistiskt!! ;) Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0