Lööördag

Nu är jag typ frisk. Har bara lite ont i halsen, men de är på G att försvinna också. HÄRLIGT!!! Idag fick vi oväntat besök av Stefan, Anders och Gebl, skit roligt! Så dom va här 1-2 timmar och hälsade på. Mycket trevligt!! Är såååååå sugen på att åka till Gbg ikväll och gå ut med goa damer, men får nog dessvärre hoppa de. Orkar inte ta tag i outfit-problemen och känner att det bästa är nog att ta de lugnt tills man är helt återställd. Va tusan, de kommer ju fler tillfällen! Man får se det så, då känns det inte hela världen att man missar något man sätt fram emot. Men men, får hoppas att dom har roligt utan mig. Förstår om det blir lite svårt men.... ;) Ja ja, vad ska man hitta på nu då? Är ju en halv dag kvar. Orkar inte göra ingenting. Det är tråkigt. Vi får se. Kanske åker tidigare ner till Gbg och hittar på någonting innan jag beger mig till Landvetter för att hämta upp jetset pappan, Stek Steksson. ---> internt skämt. haha. Nääää men nu har jag inget mer att skriva. Badrummet blir kanon. Känns bra de. Ha de en fortsatt trevlig lördag! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0