Fredag

Och 1 vecka kvar till Tentamen. Jisses. Tiden går fort. Och det känns la sådär. Känner mig inte alls förberedd för tentavecka ännu. Men men, i värsta fall så kuggar man väl :) Och då är det ju bara att göra om, inte värre än så.
T och Flis ligger och sover. Dom har väl sovit i en 2 timmar snart. Kommer bli en låååååång fredagskväll för bäste tjejen idag! Haha =) Vi körde en donken förut, jag och bästisen. Hon är så rolig så jag kan inte bättre sällskap ha! Och nu är det ju extra kul när man kan sitta och snacka med varann. Och är hon på riktigt bra humör, så kan hon tom. underhålla mig med både sång och dans. Bää Bää vita lamm eller Björnen sover. Det är favvosarna! Haha. Grym unge har jag, stoltare kan man nog inte vara. Eller ja, vi får väl se sen när hon börjar i någon sport eller nåt, då lär man väl stå som den värsta och heja på och klappa händerna. Men 500 tårar som rinner ner på kinderna. Och säga till ALLA runt omkring "de där är min dotter".. Haha ;) Vi får väl se, vi får väl se. Imorgon ska jag på loppis, se om jag hittar någon skänk eller något stort matsalsbord. Har kollat huuuuur länge som helst nu, men har fortfarande inte hittat något som faller mig i smaken. Nya bord ser, ja, just för nya ut. Jag vill ha ett gammalt som jag kan måla om. Blir mer utav de där härdade utseendet då. Schnyggt. Köpte 2 nya ljusstakar förut. Blev alla tiders! Vad finns det mer att skriva? Nu vaknade min bästis så nu ska jag hänga lite med henne. Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0