Fixar'n

Imorse drog jag iväg till Erikshjälpen och shoppade loss lite bland ljusstakar och vaser. Fick med mig lite smått och gott hem. Efter de drog jag till Ljuspunkten och köpte 2 prydnadsgrejer till mina nya ljusstakar och en ny duk till soffbordet. Och efter det så drog jag till mitt älskade Blomsterland, köpte en hjärtformad ganska platt kruka, en liten slingerväxt, en "fejk" ros och när jag kom hem knepade jag ihop något lite sött som jag ställde bredvid lyktan på soffbordet. Blev kanon bra. Det är dom små sakerna som gör det mysigt och hemtrevligt.

Nu sitter jag och försöker plugga. men blir bara trött när jag ser alla 800 sidorna som ksall gås igenom. Hur gör man ?? Ärligt talat. Kan någon berätta de mest effektiva sättet att plugga inför en tenta på? I need help. Nää, men nu ska jag ringa Ajjson och kolla om dom ska komma ikväll, annars är vi bjudna på middag hemma hos T's syrra. Nä, men jag får iväg här. Ha de flott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0