Bullar deluxe

Jag älskar kanelbullar, men egentligen bara hembakade. Så igår åt jag typ 6 bullar. Och nu efter jag lämnat Flis på dagis så tryckte jag i mig 6 till. haha!! Jag är hur mätt som helst nu, och de jäser verkligen i min mage nu. Men va sjutton, de e ju så gott så jag kan inte sluta äta!! Fetis varning......... ;)

Nu ska jag snart dra mig till skolan, har bokföring idag. Trefligt. Sen vet i sjutton vad som händer. Tror jag ska åka och sola faktiskt. Fast vet inte. Ska ju vårda min hy har jag bestämt mig för ju.. Ska även sluta med snusen. Kommer bli jävligt, men va sjutton. Man har bara 1 kropp. Bäst att ta hand om den så gott man kan. Riktigt glad är jag att det inte är rökning jag skall sluta med iallafall!! Snackade med en utav tjejerna i min  klass, hon hade slutat röka för 1 år sedan typ och va numera tvungen att tänka på allt hon stoppade i sig. För hon berättade att ämnesomsättning slutar typ fungera om man rökt länge. Så slutar du röka går du upp i vikt, om du inte tänker på vad du äter + tränar. Shit pommes, jag hade blivit fet som en ko!! Så de är ju gött att de e snus och inte cigaretter =) För då hade jag varit körd! Nä, men nu ska jag göra mig snygg med hjälp av smink. Ha de flott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0