Blomsterlandet

Blomsterlandet 4-life! Jag älskar verkligen blomsterlandet! Men Trollhättans är mycket sämre än Uddevallas tyvärr.. Men ändå hittar man alltid en massa sött som man köper med sig hem =) Idag blev det ny blomma + kruka till Flis rum, samt lite små blommor till en blomsterlåda jag har i min steghylla och en "krona" i rostig metall?!, och i den satte jag en liten vit kruka med en liten vit blomma i =) Blev himla fint! Hittade 975678394 andra fina saker också, men man kan ju inte köpa allt. Nu har jag iallafall fixat och trixat med lite grejer, såsom, synundersökning samt pusslat ihop en massa tider och annat som måste ordnas så att allt går ihop här. Men nu är det klart, så nu ska jag bara meddela dagis om ändringarna.

Flisson har ju börjat få en del hår, så förut satt jag och gjorde frisyrer på henne! haha =) Blev en tofs med tofs med två spännen! =) Super gulligt! <3 Jag kommer nog sitta och pilla med hennes hår en hel del kan jag tänka mig. Min lilla rultbult, hon äger allt och alla jag känner. Bättre dama får en leta efter!! Men nu ska jag kolla hur det går med kanelbullarna, för det håller vi nämligen på att baka, dagen till ära! Må väl. Fridens Liljor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0