Svin kallt

Kände förut när jag gick ut att det gått ifrån kallt till SVIN KALLT ute.. Ja men de va väl ändå på tiden? Nu inväntar vi bara snön då. Dock har min käre fader förutspått att det inte ska komma någon snö i år. Jag vägrar att tro på honom. Den kommer att komma när det närmar sig Lucia. Det är min känsla det. Nu har mamma åkt hem och jag ska snart krypa ner i sängen bredvid den bästa. Felicia alltså. :) Ja ja jaaaaaaa, hon är 1,5 år.. WOOOOW, hela 1,5 år?????? Shit, hon är verkligen stor... Men nej, hon sover inte i sin säng, hon sover i min! Hon sov i sin säng, men sen bytte hon till våran. Visst, är det där hon vill sova, så fine, de går bra. Det dröjer inte länge innan hon vägrar att sova bredvid mig. Och faktiskt, när man är 1,5 år så är man inte så jätte stor, man är faktiskt ganska så liten här på jorden. Så känner hon sig tryggare i vår säng, då ska hon sova i vår säng. Och så var det med det.

Nu ska jag borsta gaddarna och tvätta fejjan. Så får jag önska eder alla en fröjdefull natt! Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0