Seg som kola

Idag igen. Men de är ju måndag. Det kan man alltid skylla på! Idag började en ny kurs, ekonomistyrning. Vet inte vad jag tycker om denna ännu, men har en känsla av att jag kommer att ha att göra ett par veckor framöver. Men men, så är det. Snart är det jul igen. Underbart. Jag älskar julen. Julen älskar mig. Så måste det vara. I lördags va jag ute med ett riktig härligt gäng må ni tro! Massor av vänner jag inte träffat på jätte länge, så det va en toppen kväll!! 10 av 10. Vad finns det mer att berätta tro? Flisan blir bara större och större. Roligare och roligare. Smartare och smartare. Och allt där till. Nu har hon lärt sig 68 olika djur. Jag höll på att tappa hakan när hon kunde nmanet på de ena djuret efter det andra. Hon har en bok med 100 olika djur i nämligen. Jag fattar inte hur hon kan lära sig så mycket?? 68 olika djur. Hon kan ju för sjutton tom. Okapi?? Och va tusan är en Okapi?? haha.. Jag är iallafall mäkta imponerad av detta lilla livet. Och stolt, stoltare än stoltast! =D Men de är bara att fortsätta stimulera utvecklingen. Pedagogiska leksaker är grymt bra. Coachen tipsar! Nä, men nu ska jag snart åka iväg och hämta hem det lilla geniet. Ha en fortsatt trevlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0