Mörkrädd

Ibland så sitter jag och funderar på hur många olika saker som jag egentligen tycker är äckliga? Det mesta tycker jag är äckligt. Och det har blivit värre de senaste åren. Tänkte jag skulle räkna upp några utav alla 100 olika saker som jag tycker är äckligt.. Sedan läsa dom och sedan fundera på vad det är för fel på mig? Här kommer en lista, bara ett urplock, alltså, nr 1 är inte värst.. Oke? Men då kör vi då..

1. SPY
2. Kallt vatten på golvet
3. Vatten på tandborstskaftet
4. Vatten på tandkrämstuben
5. Badhus
6. Kollektivtrafik
7. Bölder, utväxter, sår etc. på huden
8. Borsta tänderna i okänt handfat
9. Kanter på osten/skinkan/korven etc..
10. Matlådor
11. Kylskåp
12. Äta på sjukhus, ålderdomshem etc.
13. Fil som sitter kvar på kanten på filpaketet
14. Rensa avlopp
15. Mat i vasken
16. Bajamajor
17. Festival
18. Gammal läsk som blir kvar i kanten när någon dricker ur burken


Ja you name it.. Detta var ett litet kort urval som bara ploppade upp. Jag är lite konstig. Jag har ont av de mesta tror jag. Men de försöker jag bli bättre på. Men de blir ta mig tusan bara värre. Vem vet, jag kanske blir en sån där som badar i handsprit och inte går utanför dörren tillslut? Håll tummarna på att jag slipper gå ner mig så mycket.. Nä men nu driter jag i detta. Ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0