Fredag Fredag free eeedag

Idag är det Fredag, underbart. Och med tanke på vädret vill man bara tända en brasa och krypa ner under en varm filt framför Idol ikväll. Tror det får bli så. Flis är på dagis idag, så jag ska sätta mig ner och kolla igenom lite kursmaterial och sedan ska jag åka och köpa böcker. Man blir ruinerad av dessa kurslitteratur köp! Ja ja, bara att köpa och se glad ut..

Igår va vi hos pappa, alltid mysigt. Stannade på Rotan påväg ut, dom hade ju någon typ av jultält där. Hittade sååå fina adventsljusstakar!! Till priset av 119 kr.. Och jag förstod snabbt varför dom va så billiga! INGA fungerade eller var hela. Sån skit alltså! Så nu blir det till att fortsätta jakten på stakar.. Är ju ute efter en speciell typ av ljusstake, och hittar jag dom så kostar dom 400-600 kr styck, och jag ska ha tre, eller så är dom ju skit kassa. Jag blir galen. Vill ju ha så mycke fina julsaker nu när det snart är dags, jag längtar ihjäl mig!!!!! =)

Idag kommer bäste Hanna hit på besök, alltid trevligt!! Såg att hon hade taggat mig på ett kort från i lördags.. kanske inte de vackraste jag sätt på mig själv. Men å andra sidan, det är sällan jag ser vackra kort på mig själv. Jag blir ALDRIG bra på bild! Måste vara jordens mest ofotogeniska människa!! Haha.. Mamma och mormor blir heller aldrig bra på bild, så de ligger väl i generna antar jag.. =) Och en stor finne på hakan hade jag också. Haha, fyfan.

Förövrigt rullar allt på i en väldans takt. dagarna går. Jo just de ja, nästa vecka ska jag ÄNTLIGEN få en ny iPhone 4!!! Som jag väntat på detta alltså.. Den gick ju sönder efter en vecka så vart de strul med försäkringsbolaget och massa skit. Men nu ska jag få den, och inte en krona behöver jag betala heller, för dom tyckte att dom tragit ut på tiden såmycket och velat.! Det kallar jag service! Även fast de kanske tog lite väl lång tid och dom gjorde bort sig ganska så kraftigt, så ber dom om ursäkt och ger mig en gratis. Det gillas! Ja men de va väl vad jag hade och skriva för stunden. Blev ett ganska långt inlägg idag. Men jag får tacka för mig och önska eder alla en fröjdefull kväll!! Ha de flott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0