FATTA KÄNSLAN!!!!

Jag är sämst på att blogg, har inte bloggat på typ 2 veckor, men har ändå 437 läsare.. Va hände där? Moaahaha, jag e så jäkla intressant alltså! Jag behöver inte ens blogga, folk läser mina gamla inlägg isället. Gött mos.




Eller???? NÄÄÄÄ jag bara ljuger! ;) Tänker inte ens ursäkta mig för super kass uppdatering för jag e ingen bloggare. Jag bara finns här typ. I lördags va jag ute. OH MY GUUUUD. Det va en galen kväll. Men kul hade jag. Och hade jag inte kul så såg jag till att jag hade det. Så kvällen va riktigt ku. Gick tom. på efterfest, vilket jag inte gjort sen jag blev gravid. Det va la hyfsat. Men jag tror jag bojkottar efterfester i fortsättningen. Man blir ju bara ännu tröttare dagen efter. På lördag smäller det igen. Herregud. 2 helger i rad. Det va inte igår. Men jag har fullt upp varje helg nu 3 helger framöver. Så de ska bli riktigt kul. Möhippa, konsert och Jofa+Flame-night. Kommer bli 3 grymma helger! Men nää, nu ska jag kolla in ett kejsarsnitt sen blir de BB. Må bäst! Ha deee

Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare

aaaaaaaaaaaaa ja fattar känslan :D

2011-05-10 @ 23:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0